Friday, June 17, 2005

..:: KejUTan deMi kEjuTan...



pergh...macam tak caya...ader jer bebenda yg mampu membuatkan aku memekik keseronokan sejak akhir² nih..lps satu...satu...hehehehehe....antara²nyer..seperti yg telah di maklumkan dalam entry sebelum nih..aku telah di pecat..act, aku yg mintak berenti...hahaha...then..last friday...aku sesajer melepak carik kijer...dapat..tapi..dia suruh start this week...takleh ar kan..terpaksa ar tolak..dan tanpa di sangka²..rabu hari tuh..dia call..suruh datang hantar complete profile(aku gi interview berlenggang hari tu!!hahaha..)..dia sanggup tunggu aku!!!hahaha...cam tak caya...giler ar..sebulan tuh kena notis...abis ar..masuk² kijer..menimbun ar kijer..tapi takper...leh lepak KLCC selalu!!hikhikhik...

semalam plak...UTM call aku..nih lagi lawak...memula aku ingat..fujitsu call...sebab tak appear number...semangat jer ar aku pun.."yes miss yeo..anything i can help u..."..sekali...dengar sore org lain..."hello..blh cakap dengan.."..aku la kan..saper lagik?!!hahaahaha...aku dah cuak...then, dia cakap.."saya Puan Linda dari registra UTM...cik berminat tak nak sambung belajar di UTM lagik?!!"..hahahaha..soalan sengal...ader tanyer aku berminat ke tak?!!mesti ar yer..aku jawab ar..."maunyer tak.."..skema tak jawapan?!!kahkahkahkah...then, puan tu suruh aku fax kan aku nyer cert..transkrip dia dah ader...wargh...nak further ker..kijer...jawapannyer...kijer sambil blajar ar...tadik..aku dah call Puan Linda tuh..then dia kater..nanti...dia akn forwardkan cert n transkrip aku kat space UTM...bulan depan register...pergh..sumer bulan depan..mana aku nak cekau duit nih?!!huuhuhuhu...

tapi takper..pelan2..lagi pun...aku mmg tak puas hati tgk kengkawan aku sumer nyer belajar...well..korang tunggu plak ketibaan aku!!eceh..hahahaha...padahal dah sambung kat UKM...nasib ar aku dah hantar surat berenti...hihihihi...memacam aku nih...

jap lagik..aku nak balik kampung..abg aku nak bertunang!!pergh...best²!!!


semalam gak..aku lepak ngan Lan..studymates aku dulu....best giller!!patutnyer rabu hari tuh...tapi, aku plak gi lowyatt..carik notebook utk akak aku...so...transfer ar semalam...janji pkl 8..last2...jumper pkl 9!!hahaha...cam mana tak lambat..nak jumper..tapi..sampai pkl 8.30..dia ader kat opis lagik...sempat gayut ngan aku lagik!!(padahal nak jumper tuh!!hahahaa...)..kitorang lepak kat kepong..kedai tu wat air sirap limau..sedap sesangat!!hihihi...
penat hari nih..semalam tido lambat...moral..jgn suker merayap memalam...hahahahahaha..

tgh layan~~> beribu batu..felix af3...(aku minat ngan mamat nih..dah ar muka cam Lan!!hahahahaha...)

3 theY thaUghT :

Anonymous Anonymous said...

amboi amboi amboi.. demi org tu, sanggup tolak sumer tawaran hebat yer.. sanggup tu balik duk kampung. seb baik dia call.. kalau tak call ari tu.. kira dah balik kampung lah ni yer.. hahahaha..

June 20, 2005 11:31 AM 
Anonymous Anonymous said...

amboi amboi amboi.. demi org tu, sanggup tolak sumer tawaran hebat yer.. sanggup tu balik duk kampung. seb baik dia call.. kalau tak call ari tu.. kira dah balik kampung lah ni yer.. hahahaha..

June 20, 2005 11:31 AM 
Anonymous Anonymous said...

ermmm...dan burung berkicaun...bunga mekar berbau semerbak...sang katak bernyanyi girang...kenapakah ituuuuu...hahahha...jawab...jangan x jawab...muahahahha

June 20, 2005 6:25 PM 

Post a Comment

Home