Saturday, April 09, 2005

..:: Cuai...



Yesterday...hari yang paling penat pada aku...memacam jadik dalam satu malam...memula..abang aku masuk hospital..entah ler...takder angin mahupun ribut..tetiber jerk kena ddenggi..hah..tue ar..suker lagik tido rumah orang...wakakakaka...lepas tuh..adik aku plak...gatalĀ² satu badan...kakak ipar aku lagik...pergh...bebagai...dalam pkl 3..baru aku dapat melelapkan mata..manyak risau woo kalau family sakit nih...;-)

Untuk seketika...ku hilang kawalan diri....hehehehe...aku cilok lirik lagu cuai dari Butterfingers!!!

2day..rutin cam biaser ar..tgk aperĀ² yang patut kat rumah..member abg aku plak lepak kat rumah..so..masak kena lebih sikit..dah siap sesumer..baru blah gi opis...kat opis cam biaser ar..layan kijer yg cam berlambak..huhuhu..pasnih..aku nak gi lawat abang aku...pastu..nak beli kasut..dah lama tak beli kasut pompuan!!hahahaha..esok nak gi Melaka so kena prepare...hah..esok nak ke Melaka...jom...jom ikut...hehehehe...

tengah layan ~~> belaian jiwa...punk version

0 theY thaUghT :

Post a Comment

Home