Thursday, April 07, 2005

..:: HuJan...n..Bo|a..



Erm...musim hujan kan sekarang...susah jugak aku nak bergerak kesana kemari...huhuhuhu...kengkadang..terpaksa jugak bawak keta!!wargh..rimas..rimas!!!

Sekarang gak musim bola...UEFA match!!pergh...best giller!!Memang tetiap malam ar aku tido lewat...erk..tetiap malam ker?!!hahahaha..baru 2 hari..tue pun sebab team feberet aku..Liverpool ader main...then..second day plak sebab xcited nak tgk match between Bayern Munich n Chelsea..aku beat ngan member aku!!aku menang tue sebab aku sokong Chelsea n Liverpool..wakakaka....So..sepanjang 2 malam nih..aku mmg tak merayap mana..ader pun, gi pasar malam jer ar...sumernyer sebab takut terlepas match..yer ar..aku kena masuk tido awal..ngantuk kang kat opis!!dalam pkl 9 dah kena carik bantal..pkl 2.30..bangun balik..sampai ar tamat games then terus berjaga sampai ke subuh!!Takper ar...berkorban waktu tido demi bola!!!hehehehehe

Semalam..cousin aku kat kampung htr mesej..tanyer biler lagik nak balik kampung...musim menuai dah nak dekat nih...waaa...rindunyer aku kat kampung...raser macam nak balik malam ni jugak..tapi takleh ler..kijer berlambak kat opis..dah tu plak...cuti aku kena beku sebab hari tu jerk aku dah amik mc lebih dari seminggu!!Jawabnyer...bulan depan ar baru berpeluang nak mintak cuti..tue pun kalau stay lagik kat opis nih..kalau permohonan aku kat tempat lain tue success..jawabnyer..bertukar tempat kijer ar aku..n..lagi ar tak berpeluang nak bercutiĀ² nih!!argh...aperpun..akan aku cuba balik kampung next month!!

Hah..tadik bos aku khabarkan berita paling gembira dalam dunia..dia nak cuti minggu depan..seminggu tuh!!!waa..best giller..boleh ler aku memekak kat bilik aku nih..hahahahahah..tapi, yg sedihnyer..cam biaser ar..sumer call dia..dia akn divert ke hanset aku..huhuhu....jenuh ar nak menjawab bagi pihak nih!!!

tengah layan... ~~> Like a toy soldier...eminem

0 theY thaUghT :

Post a Comment

Home