Tuesday, April 12, 2005

..:: fe|| bothered?!!....



Hah..aku konpius macam mana nak eja..bother...dari tadi ar nih..nak send email kat fujitsu...tetiber blur..aper nak tulis!!hahahahaha..aku nie dah kena penyakit alzhemeir (betul ker spell?!!!ahakz) agaknyer!!!hahahahahahaha....

Erm...hari nih..cam biaser ar..gi kijer..but..quite bz coz bos aku divert sumer call kan..sampai memalam pun org still call tanyer pasal opis...pagi tadik pun macam tu jugak..dari nak gi kijer pkl 8..last² gerak pkl 9..memanjang anset tu bunyik!!!ahakz...

Tadi..aku lunch ngan toyol n nerd..sadis sikit sebab lepak kedai mamak...maka aku tahan kan ajer perut aku yg lapar tahap dewa² nih!!huhuhuhu....neway..best gak lepak ngan diorang...patutnyer...abg agep pun ader samer tapi tetiber awek dia merajuk plak..so takleh ler nak kater aper...selamba jer ar aku lepak...hehehehe...paling aku tak tahan waktu ader kakak datang promote peralatan menjahit...ish..ish...lemah sendi nak nolak..tapi tolak ler jugak dengan alasan..aku dah beli...nasibler aku mmg dah beli bebenda tuh..kira tak menipu la kan..wakakakaka...

Aper yang menarik utk di paparkan kat blog..erm..aku raser takder ar...

Wargh..jiwa aku kacau...biler masuk tarikh belas² nih..mula ar aku ingat kat someone...waaa...aku nih ader masalah jiwa ker?!!!kengkadang raser macam nak jer lupuskan tarikh 18hb dalam calender tuh...menyemak jerk....hahahahaha....

tengah layan ~~> Pesona Algebra

0 theY thaUghT :

Post a Comment

Home