Tuesday, April 05, 2005

..:: Kas|h iBu sepanJang HaYat..



Wargh.lama dah tak update blog nih..sibuk menatap blog lagi satu...hahahaha...dah tue plak..sakit...satu² menjengah..langsung tak bagi aku peluang nak rehat sekejap...huhuhu....

Ok..back to the topic...aper kes ler spide nih?!!hahahaha...act, semalam aku layan tv sampai pkl 1..tgk citer nih ar..kasih ibu sepanjang hayat...pengorbanan seorang ibu demi anaknyer yang cacat!!!Waaaa...sedih giler..mana tak nyer..budak tuh..dah ar pekak..cakap pun pelat², dah tue plak..mak dia..miskin giler!!!Then, budak tu kena rampas plak ngan nenek dia...part ni yang aku tak tahan..tak dapatler aku bayangkan cam mana perasaan seorang ibu bila mana anak dia kena amik dengan orang lain!!sadis siot....

Biler citer nih dah tamat..aku termenung plak sensorang...mengenangkan dunia zaman sekarang...ader ibu yang sanggup biarkan anak dia merempat..buat abortion ar bebagai..ish, langsung takder perikemanusiaan!!!Kalau aku dapat tau ar kawan² aku buat cenggini..memang ler kena basuh ngan aku cukup²!!!Anggap remeh jerk anugerah Tuhan....nampak sangat tak tau hukum hakam!!huh...Mintak² di jauhkan ler bebenda nih dari aku...

Woooppss...something happen 2day...aku gi sekolah lama aku!!warghahahaha..cam tak caya...aku jejakkan kaki balik kat SAMER...sumer cam terkejut tgk perubahan aku..biaser ar..kater budak brutal..suker buat kes memacam..sekali biler datang...pergh..berubah!!tapi takder ar 100%..hehehe...Yang lawaknyer..aku siap tolong repair pc kat opis pengetua!hahaha...cikgu² aku siap cakap..."tak sesia awak ponteng kelas lepak kat kelas komputer...ader jugak hasilnyer sekarang!!"hahahahaha..nampak sangat aku nih teruk dulu!!

Aku gak jumper makcik n pakcik yang paling aku sayang time aku sekolah..yer ar..asal aku ponteng kelas..aku mesti lepak rumah dia..then, dia mesti masak sesedap utk aku...sayang giler ar dia nih kat aku..aku pun sayang giler kat pasangan suami isteri nih..anak² dia, aku anggap macam adik beradik aku...act, pakcik tu kijer driver kat sekolah so dia ader ar kuarters kat dalam sekolah...so..mmg jadik tempat aku lepak ler hari²!!hehehehe..sepanjang aku lepak rumah dia tadik...makcik sibuk tanyer..biler aku nak kawen..dia tak sabar nak raser nasi minyak aku!!aku sengih jerk..nakbuat aper lagi kan?!!wakakaka....biler nak balik..waktu aku cium tangan dia..dia usap kepala aku...then siap cakap..makcik doakan ko dapat jodoh yang baik macam ko jugak...terkedu aku..pastu..cam biaser ar..aku gelak besar tahap dewa²..sampai kena pukul!!hahahahahaha...aper² ar makcik...aku..kawen...hish...

Balik dari school..aku gi plak jumper member aku kat Peransang Golf Templer (erk, yer ker nama tempat nih?!!ahakz)..si Zaza..dia nih dah jadi menantu kat pakcik n makcik seperti yg di cerita di atas!hahaha..tak sangka aku..abg Sham amik dia jadik bini..tak sesia aku promote!hahaha...

Perpon..best ar hari nih!!Raser cam nak balik zaman school...lari² asrama...menyamar jadik hantu..waa....best nyer!!!

0 theY thaUghT :

Post a Comment

Home