Monday, April 11, 2005

..:: |etiHnyer...



Hari nih..bos aku start cuti...maka dengan ini..secara rasminyer..aku mengambil alih tugas menjaga on-call projek dengan sepenuhnyer!!waaa..manyak letih woo..baru first day...raser macam nak mati dah ni...baru jer nak memain..ader call masuk..baru nak makan..hanset bunyik..waa...memacam ar...tapi takper ar...kesian gak kat bos aku...tak pernahnyer cuti..memanjang kijer..aku plak yang selalu mc..takper bos..lepas abis tempoh 10 hari nih..saya plak nak cuti seminggu..hahahahahahahaha

Erm..act, sekarang nin...aku tgh relax...sumer kijer dah settle..i mean, takder report baru masuk lagik...biler duduk² nih..aku teringat kisah semalam....

Aku lepak Melaka semalam..kakak member baik aku (satu tempat blajar dulu) kawen...cadangnyer nak gi naik bas..sekali si Shazly, member aku gak..ajak gi sesamer...orang ader keta baru ler katakan..Hyundai lagik!!wakakaka...aku..biler dah kena offer..set jer ar...dah tue plak..dia kater..Tipah, T-nie n Aber pun join sekali...leh ler jenjalan pastue..pergh..lagi aku seronok..dah lama tak lepak ngan memember waktu study dulu..but..ader satu rules..aku kena pakai baju kebaya or kebarung...no more jeans or simple baju kurung...aku kena show ler yg aku nih dah kijer...hahahaha...aku nih stok pantang kena cabar..lagi² plak benda remeh cam nih..ala..setakat nak wearing baju kebaya..no hal..malam tue jugak aku selongkar almari..carik baju kebaya yang mak aku suruh buat 3 tahun lepas...wakakakakaka...then, nasibler aku dah beli kasut pompuan petang sabtu tuh..hill lagik!!settle ar probs..erm..sehari jerk...hari² tak dapat ar!!hahahaha...

So, esoknyer..aku suruh kakak aku htr sampai LRT..then aku blah gi Bandar Tun Razak..tunggu si Shazly nih jemput...hah..sampai² jerk..tegezut dia...aku pakai kebaya..dengan kasut tumit tinggi!!hahahahaha...terukler aku kena perli...minah brutal jadik ayu dalam sekelip mata...huh..ayula sangat...kahkahkahkahkah...then, waktu nih..pakat call la memember lain..kater nak gerak sekali...pastu..something happen..sumer cancel nak pegi..kurang asam...maka..secara tetiber...plan tertukar..korang bayangkan..aku pegi Melaka dengan FAMILY Shazly!!!!!what da' heck?!!!!G-ler ar..aku dah ler tak pernah pergi rumah member lelaki..jangan kater sensorang..berdua pun tak pernah!!!!sekali pegi ngan family ler pulak..cam hampeh..jenuh aku cover sebab dia dah warning..jangan tunjuk perangai brutal aku depan parents dia!!!wargh...hari yg ku sangkakan indah..terus jadik kelam secara tetiber!!!huhuhuhu...

Neway...aku ingat..sampai ke sudah ar trip tu tak menarik..but...nasibler..parents dia tuh cambest!!!berborak sakan ler aku ngan mak n ayah dia...dia pun kecoh sekali..then dia siap cakap kat parents dia..aku nih mmg brutal..hahahaha..ader ker patut...memalukan aku jerk..tapi takper ar...at least..aku tak perlu ar hipokrit sepanjang masa....hehehehehehe...kitorang gerak dari rumah pkl 11 then sampai balik ker KL dalam pkl 6.30...ayah dia bawak jenjalan kat area Melaka tu..sebab, aku terlepas cakap..tak pernah datang Melaka..ahakz...

Aku sampai balik rumah dalam pkl 7.30...lepas settlekan aper² yang wajib...terus bantai tido!!Letih maa.....

tengah layan ~~> Menunggumu....Chrisye Feat Peter Pan

0 theY thaUghT :

Post a Comment

Home