Saturday, June 25, 2005

..:: thE |iOn slEep toNight....



Tajuk yang langsung tak padan dengan entry yang bakal di taip...sepit..sepit...BM dulu dapat berapa...tajuk pun tak reti nak create....hahahahahahahahaha

Erm...minggu ni..minggu sakit aku...hihihi..since last saturday...kesihatan aku terumbang ambing..nak balik kg pun tak larat..aku sorang ar kena tinggal...huhuhu..hari2 muntah...sampai ar hari nih...still cenggitu gak...berat dah turun 3 kilo...waaaa.....

Sekarang...aku tgh tahan sakit...kijer gak cam biaser..kuar gak memalam cam biaser...hehehee..teruk tul aku nih..macam mana ar nak cepat sembuh...dah ar ubat tak sentuh...hahahaha...ignore kan...ahakz..

Alamak...tadi..macam penuh idea kat kepala..nak taip aper...sekali...blur plak...hampeh sungguh...so, lenkali ar aku sambung...

tgh layan ~~> really love you..The Siblings...(independent band Malaysia!!)

0 theY thaUghT :

Post a Comment

Home