Saturday, December 29, 2007

..:: mMmmmMmmm....



26/12 ~~> Aku cuti lagi hari nih...ingat kan nak melawat Miss Lau..nak update sistem ckit..but then, arround 8.30am..rx a msg from Fiera...dia cakap..Joa nak balik kg hari nih..waaa...to sudden la..i noticed yg minah tu dah resign..i thought she just leave next 2 days...so, kelam kabut la aku..carik something 2 give..n visit her kat Damansara...Joa bertolak lepas Zohor...menangis jugak ler kitorang 4 serangkai..(aku, Fiera, Ella n of course la Joa...)

Aku lepak jap kat rumah sewa diorang..letih kan..baru lelapkan mata 15 min..abg aku call...dia mintak tolong tgk PC..masuk virus katernyer...then, dia tanyer pasal program hari nih...seriously aku terlupa...2day, aku dah promise nak bawak si dia ke rumah...adeh..dah kelam kabut lagi aku...

Si dia sampai rumah dalam pkl 6.30pm...aku tak jemput pun...lepak dapur jer...segan ler yg teramat sangat..si dia pun, pemalu orgnyer..hah, terukler kena sakat dengan family aku yg teramat ramah...hahaha...program start dengan ==> minum² petang ==> si dia pegi surau..solat maghrib...==> makan malam plak.. ==> seisi temuramah secara serious dek family aku..di sebabkan aku mmg tak pernah bawak balik kawan lelaki ke rumah (due too promise yg aku pernah buat kat diri sendiri..ahakz...), he's da' 1st one!!!but..aku tak dengar pun perbualan diorang sebab kena jaga anak buah...biler dia nak balik..baru la aku berani jumpe..hantar dia kat keta...2-2 orang pun menggeletar..lawak...hahahaha...

After dia balik...family aku temuramah aku plak...rupe²nyer..si dia ader say something yg aku bebetul tak expect...adeh...

28/12 ~~> his mom calling² my mom and discuss bout us...finally..the decision is made...his mom nak ader ikatan b4 si dia balik ke Sabah...si dia call aku kat opis..ajak jumpe petangnyer...bergaduh jugak ler after tau ape yg akan terjadik...ye ar, x bincang dgn aku pun...terus dgn family jer...then, si dia cakap...dia pun tak tau aper²...target utk risik jer...lastly, kena tunang plak...but, kater si dia, since both family dah excited..we just follow jer la..so..this date...for da' first time...aku pegi kedai barang kemas...n carik cincin!!!i will face a new episode in my life....mmmmmm......

aku n joa


tgh layan ~~> munajat cinta ..Ahmad Dhani

0 theY thaUghT :

Post a Comment

Home