Wednesday, November 14, 2007

..:: 1st sTep...



seDar tak sedar....raya puaser dah berlalu..tahun nih..macam takder mood..beraya di opis aku..cuti tak approve..huhuhu..

btW...alhamdulillah...aku sempat gak lepak kG 2 hari...tu pun kelam kabut giller...dengan tiket abis...pastuh..dah dapat tiket..aku plak silap tgk time...last², kena ar naik bas tambahan!!!mmg lawak+cuak+sadis...1st time beb aku naik bas dari penang ke KL...selalunyer layan perasaan dalam train yg lembab tuh..hehehe...

this raya jugak..i've meet some1...seems like i've already move to step 1..hehehe...

wish me luck..all....

1 theY thaUghT :

Blogger ~DiEyRa~ said...

weh...ni entry zaman biler lak nie???
tiber2 jer ader...

wey...aku abis kul 5:30 rrr...dr Shah Alam nk ke umah ko, maunyer dkt maghrib br smpi...
aku tak kira....JGN TUKAR BAJU DULU!!! aku nk posing2 dgn kwn baik aku bertunang...huhuhuhu...
klu Fiera dtg, jgn bg dia balik dulu...aku akan dtg gak!!

December 28, 2007 10:47 PM 

Post a Comment

Home