Thursday, December 06, 2007

..:: 2nd memories....



September...

Kiter berpuasa kan this month...Alhamdulillah, aku dapat menunaikan solat terawikh malam pertama di Masjid Putrajaya...impian aku tuh...sejak wujudnyer masjid putrajaya lagik...
This year..i mean in Ramadhan..aku byk luangkan masa dgn Adzim..byk kali gak ar berbuka+terawikh sesamer...2007 nih jugak ar 1st time aku menjejakkan kaki kat Banting+Pantai Morib...pergh...byk betul 1st time!!hehehe...

October...

"Selamat Hari Raya"...hah, tahun nih..mmg byk 1st time pada aku...imagine la..aku beraya kat opis...tak pernah²...nasib baik la sempat pegi solat Raya...cuma malam raya jer kat opis...balik tuh..kelam kabut tgk dapur...dgn rendangnyer...ketupat lagik...sup lagik...pergh...
Raya Kedua..aku cuti...so..balik kampung..lama beb tak lepak kampung...raser macam sawah tu panggil² jer...hahaha...aku dapat cuti sehari jer..so...raya ketiga..aku balik KL..tempah tiket keretapi...sekali, kakak kaunter tu salah bagik..dah menapak la aku carik bas tambahan...
Hah..1st time jugak aku naik bas dari Butterwoth sampai KL...tak tido tuh...punyer ar cuak...

November...

Abg Ngah aku balik dari Sabah...dia amik cuti sebulan...mmg best...terlepas ar rindu dgn Along, Iqbal, Aina n Izzati...mmg tak buat OT aku bulan nih...kijer bawak diorang jalan jer...bagus gak ader keta...hikhikhik...this month jugak aku mula rapat dengan seseorang...abg aku la yg nih..memula igt memain..sekali...terserius plak!!hahaha...

Disember...

erm...lot of thing happen...will update soon....;)

0 theY thaUghT :

Post a Comment

Home