Tuesday, December 25, 2007

..:: eYes of MaLaysIa



2day..aku cuti...then, kuar ngan Adzim dalam pkl 6..dia blanjer naik eyes of Malaysia...da' journey start after kitorang tawaf 1 tasik tuh carik surau nak solat maghrib..sekali bebetul depan tuh jer..mmg ler kitorang nih rabun!!hahahaha...dalam pkl 8.00pm..aku naik benda tuh...memula aku ingat..aku akan gayat tahap kronik kat atas tuh..sekali..OK jer...macam takder aper²...

Perasaan ~~> ok la..but raser macam tak berbaloi 15 hinggit just utk pusing² 3 kali...nasib la bukan duit aku...hehehe...

Balik tuh..supposedly aku gi makan dgn Adzim..sekali...si dia call..surh balik cepat...terpaksa ar tukar plan...BUT..lawaknyer..otw balik lepas htr Adzim kat Bangsar..si dia, ajak kuar...kenal² dgn sedara-mara dia...so, laluan pun bertukar...at da' end..sampai rumah lambat jugak....aku siap perli dia..sebab aku lambat balik kan..si dia kater..."eima kuar lewat dgn $*** takper...dgn org lain tak boleh..."...statement berat sebelah...hahahahha....


pemandangan dari bawah


aku n adzim....

0 theY thaUghT :

Post a Comment

Home