Tuesday, August 23, 2005

..:: kEpeNatAn....



warGh...penat jer sepanjang kijer nih...baru aku tau...seksa nyer nak buat pelarasan dari sesumer invois yg terlibat...erk..betul ke ayat..hahaha...wut ever....

sekarang..mmg agak kurang masa nak merayap..at..bukan masa takder cuma tak larat..balik kijer dah pkl braper...n..penyakit lama aku datang balik ar...LUPER NAK MAKAN..kahkahkah...balik rumah kebulur!!!wakakaka...ada takder pun..minggu lepas..aku kuar ngan FiEra..lawat dia..demam panas la pulak minah tu..so.bawak le dia gi makan...jenjalan kat OU...layan citer Gol n Gincu...hahaha..aper punyer kawan ar aku nih..member demam pun still bawak merayau...hikhikhik...

sekarang..aku kena update sume rekod sebab nak buat pembaharuan dengan sistem ala² UBS tuh..ahakz...erm..kijer aku makin bertambah sekarang coz..miZ TanG dah start cuti..maybe next month dia DUE..so..takkan ar nak datang kijer lagik..dengan perut yg sarat sesangat tuh...atas sebab nih..flow kije dah berubah...nasib ar Yoke kWan byk tolong...kalau tak..haru jugak aku nak paham sumer benda nih...

paling stress kalau tak imbang..wargh..aku raser nak campak jer sume benda atas meja...kalau setakat satu invoice jer kena tgk balik takper..nih mau ratus..sadis.sadis...tapi..perpon...aku suker kije nih...kalau stress sgt pun..cam biaser ar...merayap kat tempat takder org..press minyak sampai abis..then...balik rumah...well..antara kepuasan dan keselamatan...aku still pilih kepuasan....tapi..takder ar macam dulu..kater dah insaf...sesikit..hikhikhik...(spide yg poyo...wakakakaka...)

erm..nak kuar jap lagik..ade pasar malam....kalau sempat..nak jumper Ah Chong terus...lepak aman dua jap...
chowz...

tengah layan ~~> cuAi..buTterFingers...

1 theY thaUghT :

Anonymous Anonymous said...

akum eima...
aku tak best laa baca ko punya entry. dulu ko pesan kat aku jaga diri semua..nie ko sendiri tak jaga diri..

ma.. jgn lupa makan k...

aku sayang kat ko.. aku tak mo apa2 jadik kat ko..

janji dengan aku jaga diri k..

September 01, 2005 9:19 PM 

Post a Comment

Home