Monday, August 08, 2005

..:: JaLan yaNg mAkin teruRus..



PerGh...memang LaMa giler tak UpdaTe...peNuh lagi InBox..tanyer...aku buAt aPer sekAranG...hahahahaha...well...kepada sesaper yg rajin menjengah..sori ar...aku takder idea aper nak melalut kat blog aku nih...ahakz..

well...hampir sebulan jugak aku jadik penganggur...best la jugak..kijer aku membesarkan diri semampu yang boleh!!kahkahkahkah...act, ader dapat kijer..gaji pun best..tapi enviroment nyer..SubhanAllah..tak pernah aku terbayang aku akan bekerja kat tempat yang macam tuh..so..terpaksa ar tolak..teruk aku kena sound ngan ida..tapi...aku raser...ape la guna gaji menarik tapi....keadaan sekeliling bebetul meloyakan!!!

di sebabkan segan nak mengharap kat parents so..sepanjang masa nih..aku ader ar gak buat part time sesikit...tgk memana yang patut...tapi...di sebabkan aku selalu balik nak lambat..mak aku marah..so..terpaksa berenti lagik..hahaha...

tapi...sekarang..aku dah start kijer balik...tempat nih..mmg unik...sumer orang pun tak sangka aku akan setuju kijer kat tempat nih...gaji...mmg rendah dari tempat dulu...kijer plak..kat account department..masuk pkl 8.30..balik pkl 5.30..sabtu pun kijer..sampai pkl 1...erm..aper lagik..kat sini takder sorang pun pekerja melayu..sumer cina...mmg sadis..tapi..2 be honest...aku suker kijer kat sini...ader gak panggilan suruh gi interview..tapi aku tolak..sebab...tempat nih..mmg best..dekat ngan rumah plak tu..well...aku mmg konservatif sikit..pada aku..biar ar gaji ciput..tapi..asalkan..persekitaran nyer best..so, aku akn kijer kat situ selama yg boleh..as long as takder org nak pedajal aku...hehehehe...

so...kengkorang sume...aku buat pengumuman nih...hahaha....aku dah kijer sekarang...since 4/8/2005 hari tu sebenarnyer....takleh nak lepak2 dah macam dulu...xcept hari cuti...

erm..aku gak nak buat benda yg pelik lagik..wat part time kat tempat yg aku tak pernah terpikir pun nak kijer kat situ...well..bebaru nih aku ader cakap ngan somebody...tahun nih..aku nak buat sumer benda yg aku tak pernah buat n aku teringin nak buat..next year baru aku serius atur hidup aku...hehehehe...wish me luck la yer...

ok ar..kena kuar nih...nak gi amik akak tercinta kat pusat tuisyen dia...kenkarang..aku online lagik n update lagik blog nih...permpaham jer ar..kalau online kat rumah nih...line selalu putus2...malas seh....

tgh layan ~~> menanti sebuah jawaban..padi...

0 theY thaUghT :

Post a Comment

Home