Tuesday, March 18, 2008

..:: seSaT...



erm..currently..aku kat sabah..tgh bercuti..lepak kat rumah abg aku...layan my niece + nephew yg cute² tuh..igtkan tak nak online..but something happen n need me to online...hehehe..

well...hari nih...aku kuar jenjalan..sorang²..dengan niat nak carik hadiah utk akak ipar aku (2day buzzday dia)...abg aku tak bagi sebenarnyer..tapi aku degil..nak kuar jugak..unfortunately...aku lost...

so, sekarang...aku stuck..tak tau kat mana...utk menghilangkan gundah di hati..aku dengan selambanyer masuk kat CC kat bandar KK nih...and chatting+update blog+layan mp3...nak call abg aku...cuak tuh..mesti kena bebel...huahuahauhua...

erm...act, aku takder ar sesat sepenuhnyer..tau jalan nak balik coz..daya ingatan aku agak baik (utk cam² jalan nih)..it just..aku tak jumper tempat yg aku nak pegi..padahal, aku dah lalu jalan yg abg aku tunjuk hari tuh...so...tak puas hati...wargh....

ok ar...nak teruskan journey....wish me luck...^-^

4 theY thaUghT :

Blogger me3n said...

oo mentang2 tgh cuti panjang. komain lagi eh bercuti smpi ke sabah. ;p. pe pong selamat jalan2!

March 26, 2008 11:46 PM 
Blogger nhanania said...

weh confuse ni cane si min tu kenal kau? huh kecik nyer dunia..
aku jmp blog kau ni dr durra..
hi pekaba..lama sungguh x jmp yaa.
keje kt mn skrg?

April 01, 2008 8:08 AM 
Blogger me3n said...

aik nany apsal ko kat sini? apekah??!! eheheeh

April 05, 2008 11:56 AM 
Anonymous Anonymous said...

kan sudah dibilang..jangan keluar tanpa kebenaran..nahhh..lihat..apa sudah jadi...hai sis..lama tak ketemu..:)

April 26, 2008 5:43 PM 

Post a Comment

Home